ხატია მღებრიშვილი

როცა მარტო ვარ
მაშინ მინდა ვიფიქრო შენზე
გამახსენდება ….
შენი ლამაზი თვალების ფერი
წარმომიდგება….
თვალწინ შენი ლამაზი მზერაც
შენი დაკარგვა ჩემთვის არის საშინელება
ყოველთვის მაშინ როცა გიყურებ
მინდა მოვიდე და გითხრა…….
*************************

მომენატრები
გამახსენდები
ჩუმად ,უსიტყვოდ
ისევ ჩემთვის ავქვითინდები
თვალს მომადგება
ისევ ჩემი ცივი ცრემლები
მე ხომ ყოველთვის
მონა ვიყავ შენ სიყვარულის
ერთ დღეს ვიყავით
ორი პატარა შეყვარებული
მაგრამ განგებამ
ჩვენი ერთად ყოპნა არ მოისურვა
ღმერტმა ინება ჩვენი ორად გაყოპა
ისევ მე გული მტკივა
დღეს რომ ჩემი წარსული გქვია
მაგრამ იცოდე ჩემთან მოხვალ ადრე თუ გვიან
**************************************

იციიი დავიღალე ამდენი ტანჯვით
,ამდენი ჩხუბით ამდენი ლანძღვით
გადის საათი ვრიგდებით ისევ
მაგრამ მანამდე მიკვდება გული
კვდება გული და მივყვები მეც
თან ეწვეთებიან ბაგეს ცრემლები
ცრემლები?ალბათ მე დამტირიან
რავქნა,ცხოვრებამ,ასეთი ვარ ასე დამბადა,
ასე დმბადა მარტოსული ეული ბავშვი
რომელის შენგან სიყვარულს ითხოვს
*********************************

უკვე წლებია ,შენს სიყვარულს გულით ვატარებ
ნუთუ არ მოგწონს ჩემი მზერ, ჩემი ხატება
რა ვქნა ძვირფასო ,მეტის შეცვლა არ შემიძლია
შენი ლამაზი თვალები ჩემს გულში ჩაიკლებიან,
ვიცი გავა დრო, უფრო უნდა ვიტანჯო შენთვის
ვიცი უშენოდ ამომხდება ძვირფასო სული
რა იქნებოდა ერთხელ მაინც შემოგეხედა
ერთხელ მაინც შევხებოდი შენს ლამაზ ბაგეს

Leave a Reply

