სტატუსები.

1. სხვაასთან იქნები ! მე მიანც გეყვარები🙂
2. დამიძახებ და…. მე აღარ მოვალ !
3. შეგიძლია’თ მომკლა’თ მაგრამ ვეღარ გამაცოცხლებ ‘ თ … !!
4. მომწონდი, მიყვარდი, თავი დაიფასე, ქუჩაში შემხვდი , უსალმოდ ჩაიარე, ეხლა გიყვარვარ? წადი რა გაიარე; ))
5. ღი მილ ნა რე ვი🙂
6. თქვენი იდოტიზმი თქვენთვის შემოიკვანძეთ, ძმრიანი ცხოვრება – დაიხჩობით
7. ეს ადრე იყო წარსულს ჩაბარდა,რაც უწინ იყო მორჩა გათავდა,ის მონატრება უკვე დამთავრდა,აღარც მე არ ვარ შენი პატარა ..🙂
8. დამპირდი, რომ გეტკინება ჩემი ტკივილი, მაშინაც როცა არ გეყვარები…))
9. ამომივიდა ყელში ამ ადამიანური სიყალბის ყურება ყოველდღე
10. ყველაფერი დავიწყოთ თავიდან…გახსენება არაფრის არ გვინდა..🙂
11. – უფალო მტკივა .. – გტკიოდეს !
12 გამწარებას ჯერ კიდევ ბევრს ვნახავ .. მაგრამ ჩემს კისკის უფრო ბევრჯერ ნახავთ ))
13. მომბეზრდი” – რაღაც ძალიან ცუდი სიტყვაა არა?🙂 და რატომ მინდა რომ ეს ხმამაღლა ვიყვიროო და თან მრავლობითშიიი
14. გაიხსენე რომ ღმერთი ყოველთვის პატიობდა,შენც აპატიე…
15. ჯერ არ წასული, უკვე დავბრუნდი. შენ, კი არ დამხვდი :

Leave a Reply

