სტატუსები…

1- ყველაზე საბრალო მათხოვრის თვალებია,ყველაზე წმინდა კი ხატის.
ყველაზე შეშლილი პოეტის თვალებია,ყველაზე მაცდური ქალის!ყველაზე
ვერაგი ფლიდის თვალებია,ყველაზე ღვთიური ბერის,ყველაზე უმანკო ჩვილის
თვალებია,ყველაზე თბილი კი დედის!
2- წარსულს არა აქვს ხმის ამოღების უფლება აწმყოში…
3- სურვილზე თუ არ გაბატონდი, მისი მონა გახდები..
4- დავეცი? მერე რა,- ცხოვრება რთულია, არგადამიარო! ხელი მომეცი, წამომაყენე,
ადამიანო! დავეცი? მერე რა ,- რა ჩემი ბრალია! ხელი მომეცი, იქნებ წამოვდგე, შენი ვალია!!
5- გაივლის დრო და დამავიწყებს შენს თავს ფიქრები.. შენ მხოლოდ
ჩემი ბავშვობის მოგონება იქნები ..
6- არადა… გვიან მიხვდები… შენით არ დაწყებულა ჩემი ცხოვრება რომ
შენით დამთავრდეს. შენ უბრალოდ ერთი ლამაზი ეპიზოდის წამიერი
გმირი ხარ, ისიც წარუმატებელი…
7- მე განა გონებით ვარ თქვენზე ძლიერი,- ოცნებით გისწრებთ!!
8- ყველაზე ციცაბო კლდესთან,გოგომ ჰკითხა ბიჭს:-გიყვარვარ? …
ბიჭმა უპასუხა:- კიი… მაშინ გადახტი,:-უთხრა გოგომ..ახლა ბიჭმა
შეუბრუნა კითხვა:-“გიყვარვარ?”:- კი უპასუხა გოგომ..მაშინ ხელი მკარი ..
9- მე არ მეშინია ერთი და იგივე შეცდომების დაშვების, არ მაქვს შიში იმ ტკივილის და გრძნობების თავიდან განცდისა… ერთი მინდა იცოდე: შემიძლია ყველანაირად მიყვარდე, მტკიოდე, მწამდე და გგრძნობდ..
10- შენ თუ არ მეყოლები, სუნთქვა გამიჭირდება! მე სიცოცხლე შენთან ერთად მჭირდება!!
11- სანამ შეაფასებდე ჩემს ცხოვრებას ან ხასიათს, ჩაიცვი ჩემი ფეხსაცმელი, გაიარე ჩემი განვლილი გზა, განიცადე ჩემი ტკივილი, ჩემი ეჭვი, ჩემი სიცილი, იცხოვრე ის წლები რაც მე ვიცხოვრე, წაიქეცი იქ სადაც მე წავქცეულვარ, წამოდექი ისე როგორც მე წამომდგარვარ..
12- ყალბი ღიმილი,თვალებში ტკივილი,ყვირილი უხმო,გრძნობები უცხო,სიცრუის ტყვეები შეშლილი დღეები,მსოფლიო სასტიკი და მსგავსი სვასტიკის,გულგრილი ერა…გავუძლებ?-ვერა!
13- როდესაც ირგვლივ ისეთი ადამიანები არიან რომელთაც ძალიან უნდათ შენი ცრემლი გაუღიმე მთელ სამყაროს და იყვირე: გულზე გასკდეს მთელი სამყარო ბედნიერი ვარ!
14- მე მომწონს ის რომ თქვენ არ გიყვარვართ არც მე მიყვარხართ და ესეც მხიბლავს ))
ნამდვილი სიყვარული ალბათ ნიჭია.. რომელიც მხოლოდ რჩეულთა ხვედრია..
რომელიც წმინდა, ამაღლებული, უმანკო, ნაზი და სათუთია..
15- დრო არ გვკურნავს, დრო უბრალოდ გვასწავლის ტკივილთან ერთად ცხოვრებას..
16- ვიცინი მაშინაც, როდესაც ტკივილისგან ყვირილი მინდა..
17- როდესაც შენ გეზიზღება შენი ცხოვრება იმის გამო, რომ რაღაც რაც გინდა ამ წამს
არ გაქვს, ამ დროს ზოგი ლოცულობს, რომ შენნაირი ცხოვრება ჰქონდეს..
18- როგორც კი შენი სულის ძახილს აჰყვები ისეთი აღარ ხარ,როგორიც სხვებს უნდიხარ..
19- დღეს მე ვიცინოდი უმიზეზოდ, შემდეგ გავაამალიზე და მივხვდი რომ შენზე ვფიქრობდი..
20- საოცარია, როგორ შეუძლია ვინმეს შენი გულის დამტვრევა, მაგრამ შენ მაინც გიყვარს ყველა პატარა ნაწილებით..
21- თუ შემეძლება მოგცე შენ ერთი რამ ამ ცხოვრებაში, მე მოგცემ შენ შესაძლებლობას დაინახო შენი თავი ჩემი თვალებით, მხოლოდ მაშინ მიხვდები რამდენად მნიშვნელოვანი ხარ ჩემთვის..
22- დაპირება ნიშნავს ყველაფერს, მაგრამ შემდეგ ის იმსხვრევა, ბოდიში კი ნიშნავს არაფერს..
23- თუ შენ ხარ მარტო მე ვიქნები შენი ჩრდილი, თუ ტირილი გინდა მე ვიქნები შენი მხარი, თუ გინდა ჩახუტება მე ვიქნები შენი ბალიში, თუ შენ გჭირდება რომ იყო ბედნიერი მე ვიქნები შენი ღიმილი, მაგრამ ზოგჯერ შენ გჭირდება მეგობარი, მე ვიქნები ის..
24- იოცნებე რაზეც გინდა, წადი სადაც გინდა,იყავი ის რაც ხარ, იმიტომ რომ შენ გაქვს ერთი ცხოვრება და ერთი შანსი, რომ გააკეთო ყველაფერი ის რაც გინდა..
25-ერთხელ დედამიწაზე ანგელოზი ჩამოფრინდა და დაინახა ხელჩაკიდებული გოგო და ბიჭი: ამას მეგობრობა უწოდა… მეორედ რომ ჩამოვიდა დაინახა გოგო და ბიჭი ჩურჩულებდნენ: ამას ერთგულება უწოდა… ხოლო მესამედ რომ ჩამოვიდა დაინახა ორი საფლავის ქვა გვერდიგვერდ: ამას მარადისობა უწოდა..
26- ასე ამბობენ დრო არისო ყოვლის მკურნალი ,დრომ ვერ გამკურნა მე არ მყოფნის ამის უნარი..რომ შევებრძოლო უსამართლობას,არ მყოფნის ძალა, არც ბოროტება შემიძლია ღმერთი მიკრძალავს!!
27-ადამიანები ვერ აცნობიერებენ თუ როგორ შეუძლიათ პატარა რაღაცითაც კი ატკინონ ერთმანეთს გული..
28- ნამდვილ ჯამბაზს თვალებში ყინული და წებო კი არა, ნაღვლიანი საიდუმლო უნდა ჰქონდეს..
29- საოცრებამდე უსასრულოა განგება ღვთისა..
30- ადამიანი როგორიც არის შინაგანად, ისე ფიქრობს სხვაზეც..
31- ცხოვრება ის არის, რაც გახსოვს. დანარჩენი არსებობაა..
32- ჩემთვის მადლი ხარ თუ სასჯელი, ეს სულერთია მე მაინც გელი, ლოდინი კი ჯოჯოხეთია..
33- გულს თუ არ მანდობ, თვალი მაინც გამოიმეტე და ზოგჯერ მაინც, თვალთმაქცობით დამაიმედე..
34- არ დაგავიწყდეს, მე უბრალო გოგონა ვარ, რომელიც ბიჭის წინაშე დგას და მას სიყვარულს სთხოვს..
35- ხანდახან თავს ისე ვგრძნობ, თითქოს ხალხით სავსე ოთახში ვდგავარ, მთელი ხმით ვყვირი, მაგრამ არავინ მისმენს..
36- მე ბავშობაში ჩარჩენილს ვგავარ.. მიყვარს ოცნება, მიყვარს და ვხატავ..
37- ყოფნას და არყოფნას, სადღაც შორისა ვარ საფლავს მინაწერი წლების დეფისივით..
38- მოასწარი გამოხატო შენი სითბო და სიყვარული, ნუ დაინანებ უთხრა შენთვის ძვირფასს, რომ ის გიყვარს თორემ შესაძლოა ხვალ უკვე ყველაფერი გვიან იყოს..
39- ნუ განსჯი ადამიანს წარსულისთვის, რადგან არ იცი შენი მომავალი.

Leave a Reply

