ჩემთვის ხან ისე სასტიკად თოვდა,
ისე მკორტნიდა ქარი, არჯალი,
აღარც მეგონა, თუ კიდევ მქონდა
ამდენი კოცნა დაუხარჯავი…

 


***

 

ჩემში წვიმების და ჩვეულებრივ შენი მონატრების სეზონია

 

***

 

სხვას არა, მე მენატრები, მე არა – გულს ენატრები, გულს არა – თვალებს ენატრები, თვალებს რომლებსაც რახანია არ უნახიხარ

 

***

 

ლამის სიცოცხლე დავთმო შენს გამო, ერთხელ გნახო და ხელი შეგახო. ლამაზ სიზმრებად მოდიხარ მარტო, შენ არც კი იცი მე როგორ გნატრობ

 

***

 

ხანდახან ისე მომენატრები გულზე ცრემლები წვეთ-წვეთად მცვივა, მომენატრები და ავტირდები რადგან შორს ხარ და გული მტკივა

 

***

 

ისე მენატრები თითქოს ჩემი იყო და უფლება მქონდეს შენი მონატრების

 

***

 

მარტო ხარ? მოდი ერთად ვიმარტოვოთ

 

და ორივემ სიმარტოვე მივატოვოთ

 

სიკვდილამდე სიყვარულთ ვისაზრდოვოთ

 

ერთმანეთი არასოდეს მივატოვოთ

 

***

 

ჩუუუუ … მე არ გაღვიძებ, ზარი გაღვიძებს … რადგან გაიღვიძე, კარგად წაიკითხე: მაგრად მენატრები და ახლა დაიძინე
 

Leave a Reply

