სტატუსები

1 )) – როგორ ითარგმნება “I LOVE YOU”?
– მე შენ მიყვარხარ
– აჰაა, მეეეცც ♥
2 )) ჩემს ტუჩებს შეუძლიათ გითხრან რომ მე ვერ გიტან, მაგრამ
ჩემი გული ამ დროს ამბობს რომ მიყვარხარ და ამას ვერ ვიტან !
3))მსურს რომ დედამიწა ტანზე დაგახაზოთ ასე სადისტია ჩემი ამბიცია.!!
4 )) ველოდები მას ვინც ვიცი რომ არ მოვა…((
5 )) მოდი გაუმარჯოს მომავალში ვინც მე გამიგებს *)) შენც გაგიმარჯოს რომ მიყვარდი და ვერ გამიგე :* (
6 ))- ორგულთა სიმრავლე კი არ მატირებს.__ერთგულთა სიმცირემ შემაშინა
7)) უნდა დაივიწყო რომ კიდევ იგრძნო .. ))
8 )) თქვენ ჩემზე მეტად გიქრით…!! მე საყვარლად მაკლია…!!
9 )) ყველაზე მეტად მაშინ შეიძლება ელოდო ვინმეს,როცა მისი მოსვლა შეუძლებელია…
10 )) ისევ ჩამოდის ცრემლი და ვგრძნობ, რომ ეს უკვე სიხარულის ცრემლია, რადგან არ ვიცი რა ვუყო ამხელა ბედნიერებას!.

Leave a Reply

