სტატუსები

1)გრძნობა, რომელიც ჩემგან დარჩა სიბრალულია… ნუ გიხარია!– მათხოვრებსაც ამ გრძნობას ვჩუქნი!…
2)რომ არ გტკენოდა, გაგეფინე წაქცეულს მინდვრად…რომ არ გწყენოდა, გადავმალე ღიმილქვეშ ცრემლი..
3)სულ პატარას ვითხოვდი,სხვებმა მთელ ცხოვრებად გაიგეს..
4)თქვენ მე ვერ მომკლავთ, ვერ შეძლებთ ამას, უსულო გვამად ვერ გადამაქცევთ, მე თავს მოგახვევთ მუქ ფერთა გამას, და თავს ვერასდროს ვეღარ დამაღწევთ…
5)“თუ გინდათ კარგად გაიცნოთ ადამიანი, მიაქციეთ ყურადღება არა იმას, თუ როგორ ლაპარაკობს, ტირის ან ღელავს იგი, არამედ დააკვირდით მას მაშინ, როცა იცინის”
6)“ცხოვრება ჭადრაკია. ბევრი ამბობს მინდა ვიყო პაიკი, ლაზიერი, მეფე… მაგრამ ამ უბედურებს ავიწყდებათ, რომ ვიღაც ამ ჭადრაკს თამაშობს”.
7)“იუდას უფალი არ გაუყიდია… იგი თავად მიეყიდა ფარისეველთ ოცდაათ ვერცხლად”.
8)მე ის მონა ვარ,უანგარო ცრემლის მეუფე,რომელიც ღმერთმა სამოწყალოდ შეარჩია!! მე ის მონა ვარ სიყვარული რომ იცის სხვისი,მაგრამ თავისი საკუთარი არ გააჩნია: ))
9)გარეგნული სილამაზით ნუ იამაყებ,ის შენი დამსახურება არ არის,ის ღმერთის მოწყალებაა.სულიერი მშვენიერებით შეგიძლია იამაყო,ვინაიდან ამ უნარით ღმერთმა დაგაჯილდოვა,ნუ გამოკვებავ შენს სულს ანგარებით,რადგან უსულოდ გრძნობებს მოკლებული ფულიანი გვამი იქნები!
10)არაფერია, მე გადავიტან გზები თუ გაიყო,არაფერია, თუ არ ვიცოდი ტკივილი რა იყო,არაფერია თუ კი ცხოვრებამ კარტი ჩაიწყო!არაფერია,ყველაფერი ხომ არაფრით დაიწყო!

Leave a Reply

