სტატუსები

1. – მე შენ ყველაზე ბედნიერს გაგხდი ამ მიწაზე..
– ეს არარეალურია..
– რატო ?
– იმიტო რომ ყოველთვის, როცა მკოცნი მე მეშვიდე ცაზე ავდივარ, და არა მიწაზე
2. – მეცხრე ცაზე ნეტა როგორ არიან ხალხი?
– რავიცი მე ვარ ეხა ეგრე შენ გამო
3. ბავშვობას გაყევი და ვიცი რომ აღარასდროს დაბრუნდები
4.ყველა ოდესღაც წავა ჩემი ცხოვრებიდან .. ამიტომაც მე ჩემი თავი მიყვარს .. ის სულ ჩემთანაა
5.- შენ ისევ მასთან ერთად ხარ?
– კი..
– უტვინო ხარ
– სამაგიეროდ ბედნიერი
6. მან უბრალოდ მითხრა ” გამარჯობა ” მე კი ფიქრებში ქორწილიც გადავიხადე და სამი შვილიც გავაჩინე
7.მიყვარს ზაფხული. სატელეფონო ზარი შეკითხვით ღამის სამ საათზე-გძინავს? და მუდამ ერთი და იგივე პასუხი-არა
8.არაუშავს რა მოხდა თუ ერთ დროს შემიყვარდი, დადგება ის დრო როდესაც შენც იმავეს იგრძნობ რასაც მე ვგრძნობ ეხლა და მიხვდები თუ როგორი მტკივნეულია ადამიანი რომელიც გიყვარს სხვასთან რომ არის.
9. და მაინც მიყვარხარ ჩემთვის ჩუმად ცამდე :)))
10.გენატრება ვინმე? – დაურეკე! გინდა ნახო? – დაპატიჟე! გსურს გაგიგონ? – ახსენი. კითხვები გაქვს? – დასვი. არ მოგწონს? – თქვი. მოგწონს? – დააფიქსირე. ნატრობ რამეს? – ითხოვე. არავინ იცის რა ხდება შენს თავში. სჯობს გამოხატო, ვიდრე ელოდო. თუ უკვე გიპასუხეს “არა” – მაშინ გარისკე, რათა მიიღო “კი”. ჩვენ მხოლოდ ერთი სიცოცხლე გვაქვს )))))))))) ♥

Leave a Reply

