სტატუსები…

1)- ცხოვრება მწარეა…და ტკივილიანი… ძნელია დაშორდე იმას ვინც,მთელი გულით არსებით გიყვარს, როცა ცრემლები წააგავს წვიმას,ტირიხარ და ამბობ მე მაინც მიყვარს… გზა კი უსასრულოდ გრძელდება…. მიდის და მიდის…
2)- ტირილი მიყვარს როცა მარტო ვარ, ფიქრებთან ერთად ღამით. ტირილი მიყვარს ვარსკვლავებს შევეხვეწები შენს თავს. ტირილი მიყვარს როცა ხატის წინ ღმერთს ვევედრები: რომ მონატრებას მოუღოს ბოლო….
3)- ჩემი ღიმილი ცაზე ანთია, ვიხსენებ წუთებს, რომ ვერ მამჩნევდი… მახსოვს, უშენოდ ვდიე განთიადს… როცა, განთიადს ფიქრებს ვაჩვევდი…
4)- მე საუკუნე დამიბერწა შენმა ლოდინმა, სპეტაკი გრძნობა დასტყობიათ, დღეებს ქარიანს… დღეები ისევ გამიგიჟა მე, მოლოდინმა ჩემი ტუჩებიც, თითქოს შენი ნასუფრალია…
5)- ხედავ? მოგიძღვენი სევდის სონეტები… ჩემს თავს ვღალატობ და ნოტებს ვეფერები… მე ამ სამყაროში უხმოდ ვერ ვეტევი… ხან წლებს ვუღიმი და ხანაც ვემტერები…
6)- მზე ჰქრება,ნებდება დაისს და წლების სევდა დაჰკრავს საღამოს. ოჰ,ერთხელ მაინც… ოჰ,ერთხელ მაინც… მინდა,რომ ჩემზე ფიქრმა დაგღალოს.
7)- ღრუბლის ქვეშაგები გავიშალე, ახლა გავეხვევი ნოტიონ საბანში და იმდენს ვიტირებ, წვიმა წამოვა ღრუბლის ბალიშიდან!…შენ კი ადგები და წვიმის არრაყს დალევ…აბა, რა იცი, რომ ჩემი ცრემლებით ცდილობ დათრობას….
8)- თანმხლები რად მინდა, მარტო გავუყვები, ევას გავიყოლებ მხოლოდ მთავ მაღალო, სიტყვას ჰორიზონტზე ტყვიად ჩავუდგები, ამოვატრიალო მინდა ეს სამყარო.
9)- და წლები, შეშლილი ქარივით მიქროდა… მეც წამებს, საათებს უაზროდ მივდევდი… რითმები, ლექსები სულ შენთან მომქონდა… და დილას, ყოველთვის სიცოცხლით ვიწყებდი..
10)- ნელა ნელა დრო ჩერდება, გული არ ცემს, სულში ბნელა… მენატრება შენი მზერა ,,დაბრუნდები ისევ მჯერა”
11)- ვიცი,ერთხელ,ერთხელ მაინც გიხილავ, ალბათ ისე არ გამწირავს ღმერთი, გულისტკივილს გადამიქცევ სიცილად, შეუძლებელს გავაკეთებ შენთვის. წახვედი და ახლა უფრო მიზიდავ, ჩემი ფიქრი ოცნების ზღვას ერთვის,შენზე ვფიქრობ ღამითაც და დღისითაც, სიცოცხლეზე ძვირფასი ხარ ჩემთვის…
12)- არავის აწევს მარტოობა მძიმე კირთებად, განგებამ ყველას მოწყალების თვალით შეხედა. სულდგმული სულდგმულს მიესწრაფვის და ენივთება, მე კი ვერ შევძელ სანატრელო შენთან შეხვედრა.
13)- ნურასდროს დამტოვებ მარტო სიჩუმეში… თორემ სიგიჟე მოვა…და…წამიყვანს…
14)- ხანდახან ლამაზ ოცნებებს ვქარგავთ… მთელი ცხოვრება, ვცდილობთ ვიკმაროთ… ზოგჯერ, სიყვარულს იმიტომ ვკარგავთ… ხელახლა, უფრო რომ შევიყვაროთ…
15)- დამემალე სადაც გინდა წადი ცხრა მთას იქით, თვალს დავხუჭავ ჰოდა ყველგან გამოგყვები ფიქრით. შენს ნაკვალევს ვეძებ ყველგან ნაბიჯ ნაბიჯ დავდევ … წადი თუ გსურს სადაც გინდა ოღონდ გულში გყავდე…

Leave a Reply

