ლექსებიდან ამოღებული ფრაზები

1. ერთი მშვენიერი ტკივილი მაქვს შენთვის.
2. შენთან იმისთვის არ მოვსულვარ, რომ მარტო ვყოფილიყავი.
3. გუშინწინ დამესიზმრა, სიკვდილი შავგრემანი ქალი იყო და მასთან სექსი მქონდა..
4. მოდი,ჩავიცვათ ერთმანეთი უკანასკნელ მოდაზე…
5. მეგონა, გამივლიდი .
6. არასასურველი საქმრო და იდეალური საყვარელი !
7. სიცოცხლე მესიკვდილება !
8. ვინმე ცოლად გამომყევით ცხრა თვე, გახდით ჩემი ერთჯერადი ცოლი.
9. მე არავინ მყავს შენზე უფრო აღმოსავლეთით…
10. შენ ლამაზი კი არა დახვეწილი ხარ
11. ვიყოთ სულ ასე,სხვა რა გზაა,ვიარ-გავერთოთ, არ ღირს სიცოცხლის გაგრძელება უერთმანეთოდ!
12. ეს გული დღეს იმხელაა, არ შემიძლია, რომ არ მიყვარდეთ…
13. დღეა, არაფრით რომ არ გგავს…
14. ნუ მიმატოვებ და ნურც დამელოდები . . .
15. მიყვარხარ უსაბოლოოდ !
16. მე მისი არასდროს მესმოდა, როგორც ახლა.
17. ყველაზე მეტად ვერ ვიტან იმას, რომ არ შემიძლია ვერ გიტანდე სულ ოდნავაც კი
18. არ შეგვიძლია. რაც შევძელით ის იყო მხოლოდ.
19. უფრო ძლიერ მყვარებიხარ ვიდრე გეგონა მაპატიე რომ შეგაწუხე, გაქციე კერპად….
20. მხოლოდ იმიტომ მოგიყვან ცოლად, რომ მერე გერქვას შენ ჩემი ქვრივი !
21. შენ რომ წახვედი, მე იმ დღეს გავხდი დიდი…
22. მე საგიჟეთში ვცხოვრობ და ყოველთვის მაკლია დრო.

2 thoughts on “ლექსებიდან ამოღებული ფრაზები

  1. modi sheni saxeli da gvari momwere da davawer shens mier romaa amogebuli,me ert ert saitze vanaxe sadac ar eweraa arc saxeli da arc gvari ase rom me araferi momiparia

Leave a Reply

