მე ვარ ადამიანი,რომელიც…

1.მე ვარ ადამიანი,რომელიც კონცერტზე ზის და ყურსასმენები აქვს გარჭობილი

2.მე ვარ ადამიანი,რომელსაც ჭამის შემდეგ საკვების მენიუ მაისურზე ახატია

3.მე ვარ ადამიანი,რომელიც საჭმელების უმეტესობას ვერ იტანს,მაგრამ უჭმელობის არაფერი ეტყობა

4.მე ვარ ადამიანი,რომელიც სახლში მარტო ყოფნაზე აბოდებს

5.მე ვარ ადამიანი,რომელიც დღეში ყველაზე ცოტა ორჯერ ბანაობს

6.მე ვარ ადამიანი,რომელიც დღე და ღამ მღერის მაგრამ , მისი სიმღერა და ვირის ყროოყინი ერთმანეთისგან დიდად არ განსხვავდება

7.მე ვარ ადამიანი,რომელიც ხუთი წლიდან დღიურს წერს,იმის გამო რომ მისი სიკვდილის შემდეგ დეტექტივს საქმის გამოძიება გაუადვილდეს

8.მე ვარ ადამიანი,რომელსაც სხვისი ნერვების მოშლის თანდაყოლილინიჭი აქვს

9.მე ვარ ადამინი,რომელსაც ხინკალში ყველაზე მეტად , ხინკლის კუჭი უყვარს

10.მე ვარ ადამიანი,რომელსაც ტელეფონის დაკარგვაზე რეაქცია არ აქვს,ყურსასმენების დაკარგვას კი ორი დღე გლოვობს

11.მე ვარ ადამიანი,რომელიც პატარაობაში ქართულად დაწერილ და ინგლისურად გადატარგმნილ ლექსს მიწაში მარხავდა ,რადგან საუკუნეების შემდგომ ძველი დამწერლობა არქეოლოგებს ადვილად შეესწავლათ

12.მე ვარ ადამიანი,რომელიც ტელევიზორს მხოლოდ იმის გამო უყურებს,რომ გამომსვლელის მიერ დაშვებული შეცდომები ჩაინიშნოს……..

Leave a Reply

