სტატუსები

– TuuKii giWeria miSi DabRuNeBa TviToN DagiBrUnebs gHmerTi …
– წავალ, შორს წავალ… აღარ დაგიბრუნდები… წავალ ისე რომ ვერც კი ჩამეხუტები… ისე რომ ვერ გეტყვი “გახსოვდეს მიყვარხარ” ისე რომ ვერ მეტყვი “დარჩი რაა,ნუ წაახვალ”…
– მიყვარხარ ! არ მინდა უშენოდ თუნდაც ერთი წუთით ვიყო.. მინდა, რომ სულ, მუდამ ჩემს გვერდით იყო, რადგან შენ ჩემი ჰაერი ხარ, რომლის გარეშეც ვერ ვისუნთქებბ..! < 33
– ჩემი სიმშვიდე არის უბრალოდ ფორმალური…. მე ვაარ… როგორ გითხრაათ… არანორმალური!
– სჯობს იყო ვიღაცის აუხდენელი ოცნება, ვიდრე ვიღაცის სათადარიგო ვარიანტი..
– რაშია საქმე? ”არაფერია” ”ნუ მატყუებ! რატომ არ შეგიძლია მითხრა? … იმიტომ, რომ შენ ხარ პრობლემა:X
– არ მიყვარს ირონია, პირზე-ღიმილი და გულში-შური, არ მიყვარს ბოღმით გაჟღენთილი ტკბილი სიტყვები, ეს რეალობააა!! ბევრი ქვეშ-ქვეშა ადამიანია, აქ კაკანებენ და კვერცხს სხვაგან დებენ!
– ♥ გული მატკინო, ადვილია.. მოფერებაა ძნელი.. ჩემი მოსმენაც ადვილია.. გაგება – ცოტა ძნელი.. რაღაც გამახსენო – ადვილია.. რაღაც დამავიწყო – ძნელი.. ჩემს ღალატს რა უნდა.. ადვილია.. ერთგულებაა ძნელი.. ჩემზე უარის თქმა ადვილია.. პოვნაა მერე ძნელი

Leave a Reply

