სტატუსები

1.რა არის სიყვარული ?- ეს არის კბილის ტკივილი გულში .
2.მინდა მაღვიძარა ,რომელიც დილაობით გკოცნის და ყავა მოაქვს საწოლში ..)
3.მეგონა ყველაზე ახლოს ვიყავი შენთან… თუმცა რა მნიშვნელობა აქვს მე რა მეგონა(
4.იქ,ძალიან შორს მინდა წასვლა, იქ სადაც ტკივილი არ არის…
5.მე უშენობა რომ არ შემეძლო შენ ზუსთად ამან გაგათამამა
6.ზოგი ადამიანი ხედავს წვიმას… სხვები გრძნობენ მას…))
7.ვისაც მართლა უნდა ტირილი , ისე იტირებს, რომ ვერავინ დაინახავს მის ცრემლს…
8.რომ მიმატოვოს ვიტირო? რითი ვარ მასზე ნაკლები?! ჩემზე უკეთესს მოიყვანს? მასზე უკეთესს გავყვები))
9.მე ყოველთვის ვიცოდი სწორი გზა,ზუსტად ვიცოდი, მაგრამ არასოდეს მივლია ამ გზით, რადგან ის ძალიან რთული იყო…
10.არიან ადამიანები, რომლებიც იმისთვის გაჩნდნენ ამ ქვეყნად, რომ მარტოებმა იარონ ცხოვრების გზაზე… ეს არც ცუდია და არც კარგი. ეს ცხოვრებააა
11.გიჟს მაშინ გეძახიან, როდესაც აკეთებთ იმას, რის გასაკეთებლადაც მათ გამბედაობა არ ეყოთ
12.როდესაც მაყრები მღერიან
როდესაც ვიღაცა ჯვარს იწერს
ვინ იცის რამდენი მერია
ვინ იცის რამდენი ტაბიძე
13.მე არ ვიცვლები, მე ჩემი თავი ვხდები…
14.ამრეშილია შინდი, მალე ყვითლადაც მოთოვს, რა სევდიანი მიდის გზაზე პატარა გოგო…
15.სწორად მაშინ ცხოვრობ, თუ იმ ტკივილს რაც შენ გადაგიტანია, სხვას არ განაცდევინებ
16.ჩემი პრინციპები ძალიან უბრალოა: არ ვღალატობ მეგობრებს,სხვისას არაფერს არ ვითვისებ, არ ვკოცნი იმ ხალხს ვინც არ მომწონს და ყოველთვის ვურეკავ დედას
17.რაც ნაკლებს ეცოდინება თქვენი ურთიერთობის შესახებ, მით უფრო მყარი იქნება ეს ურთიერთობა
18.ყველა კაცი ერთნაირია, უბრალოდ ხელფასი აქვთ განსხვავებული )))
19.და თუ ოდესმე ვისწავლე ფრენა, პირველ სიყვარულს დავედევნები
20.მე როგორც მიყვარს, ისე რო უყვარდე მას ალბათ მსოფლიოსთვის საშიშები ვიქნებოდით)))

Leave a Reply

