სტატუსები

1)ცხოვრება მწარეა…და ტკივილიანი… ძნელია დაშორდე იმას ვინც,მთელი გულით არსებით გიყვარს, როცა ცრემლები წააგავს წვიმას,ტირიხარ და ამბობ მე მაინც მიყვარს… გზა კი უსასრულოდ გრძელდება…. მიდის და მიდის…
2)დავიღალე… და არ ვიცი რით… ალბად ცხოვრებით.. მრავალფეროვნებით… მარტოობით..ჩაკეტილობით… მე თვითონაც არ ვიცი რით დავიღალე…ცხოვრება სასტიკია… ამავ დროს მშვენიერიც… მიეცი თავს იყო ბედნიერი! ნუ გახდები სხვა… იყავი ის რაც ხარ.. ცხოვრების ბოლომდე.
3) – რატომ მაინცდამაინც მე შეგიყვარდი?
– დედაშენს კითხე როგორ მოახერხა ყველაზე ლამაზი გოგოს გაჩენა ამ ქვეყანაზე;
4) – როგორ გიყვარვარ?
– როგორც სულელი;
5)♥-მე თქვენთან ერთად მთელი ცხოვრება მინდა, მე თქვენთან ერთად დედამიწის შემოვლა მინდა……..!!!
2236)მეს რომ შენ გამოვაკლო,ნეტა რაღა დავრჩები???
7)ბედნიერებას ნუღარ მთხოვ…ბედნიერება მე შენში დამრჩა…
8)ჩემო მხატვარო, მოდი დამხატე, სწორედ ისეთი, როგორიც დღეს ვარ, ოღონდ ეცადე ასევე მძაფრად, არ გამიმუქო თვალებში სევდა
9)იმ ბედნიერი წუთებისთვის მიყვარხარ,რომელსაც შენ მჩუქნი;იმ ლამაზი დღეებისთვის,რომელიც არასოდეს მყოფნის და მთელი ცხოვრება არმეყოფა;ძალიან მიყვარხარ იმიტომ,რომ …
10).ჩემთვის რო ეკითხათ–ცხოვრება საიდან იწყებაო?–მე შენს თვალებზე მივუთითებდი. i_love_you i_love_you

Leave a Reply

